תיעוד נדיר: הלפגוט שר 'וטיהר' בשמחת הפני מנחם מגור זצ"ל

בניגוד לנהוג כיום, חתונת נכד האדמו"ר נחוגה בהשתתפות מצומצמת יחסית של בני משפחה וקרובים, ולא בהשתתפות המונית של כל החסידים
משה נתנאל 1 Comment on תיעוד נדיר: הלפגוט שר 'וטיהר' בשמחת הפני מנחם מגור זצ"ל

תיעוד נדיר מהאדמו"ר בעל הפני מנחם מגור בשמחה משפחתית • ברקע נשמע החזן איצ'ה מאיר הלפגוט שר "וטיהר" • צפו:

בניגוד לנהוג כיום, חתונת נכד האדמו"ר נחוגה בהשתתפות מצומצמת יחסית של בני משפחה וקרובים, ולא בהשתתפות המונית של כל החסידים
12:03
30.04.24
יונת קפלן No Comments on לרתום את כוח ההתמדה בחזרה לשגרה

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשנות הנהגתו הקצרות של כ"ק האדמו"ר בעל הפני מנחם מגור זצ"ל, הצליח הרבי להיכנס לשבות את לב חסידיו, ואף לחדור ללבותיהם של רבים שאינם נמנים על קהילת גור.

גדלותו בתורה ופיו מפיק המרגליות לצד היותו שריד לממלכת ענקי החסידות בפולין שלפני השואה, הפכו אותו לדמות שעד היום מעוררת געגועים ורגשות עזים בקרב רבים.

בוידאו נדיר שנחשף בימים אלו, נצפה האדמו"ר בחתונת אחד מנכדיו, שהתקיימה בישיבת חידושי הרי"ם בתל אביב. בניגוד לנהוג כיום, חתונת נכד האדמו"ר נחוגה בהשתתפות מצומצמת יחסית של בני משפחה וקרובים, ולא בהשתתפות המונית של כל החסידים.

בעמדת המקהלה, ניתן לזהות את מי שהיה אז חסיד צעיר ואנונימי, ולעתים הפך לחזן עולמי ומפורסם, הלא הוא איצ'ה מאיר הלפגוט, שמפליא בשירתו באזני האדמו"ר והחסידים.

הלפגוט אמר בעבר בראיונות כי את ברכת הדרך שמלווה את הקריירה שלו קיבל מהאדמו"ר זצ"ל, שעודד אותו להיכנס לתחום, ואף כיוון אותו בעצות והדרכות מדוקדקות.



1 תגובות

מיין תגובות